Web Analytics – statistiky webu a jejich vyhodnocování

Hlavním cílem odborné konference na téma „Web Analytics“ bylo vhodně navázat na úspěšné konference Dobrého webu zaměřené na internetový marketing, resp. PPC reklamu a přidat pohled na efektivitu využívaných marketingových nástrojů. Vedle představení možností vyhodnocování vlivu online i offline reklamních aktivit na firemní web se specialisté na webové analýzy a zástupci úspěšných firem v rámci svých vystoupení věnovali pokročilým způsobům analýzy chování uživatelů na webu.

Konference: Web Analytics – 28. května 2009, Praha Program konference » Fotogalerie »

Pozornost byla věnována také metodám získání maximálního množství informací nezbytných pro správná manažerská rozhodnutí a správnou interpretaci dostupných statistik. Mimo neocenitelné možnosti osobní výměny názorů a zkušeností pomohla akce účastníkům k vyšší návratnosti investic do webu a reklamních kampaní.

Konferenci pořádal Dobrý web, přední konzultační centrum v oblasti internetového marketingu a webových analýz.

Cílová skupina

Počet účastníků byl více než 150.

Akce byla určena pro:

  • marketingové ředitele,
  • pracovníky marketingu,
  • marketingové specialisty,
  • plánovače a správce reklamních kampaní,
  • majitele a provozovatele internetových obchodů,
  • a další, pro které je důležitá návratnost investic do webu a reklamních kampaní.

Termín a místo konání

  • 28. května 2009
  • Konferenční centrum City (Na strži 1702/65, Praha 4, mapa)

Aktuálně na Twitteru

Nahrává se…

    chci sledovat Twitter konference

    Archiv konferencí

    Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu

    Ján Šifra a Josef Kovář Publikum Publikum Marek Prchal a Lukáš Plíhal

    V roce 2008 uspořádal Dobrý web konferenci o internetovém marketingu. Cílem bylo zmapovat různé způsoby internetové propagace, prostřednictvím kterých je možné efektivně oslovit potenciální zákazníky a přivést je na firemní web. Přečtěte si podrobné informace o konferenci nebo se podívejte na fotogalerii.

    PPC – Efektivní internetová reklama

    Publikum Aleš Miklík Aleš Miklík a Tomáš Jindříšek Tomáš Jindříšek

    V roce 2007 uspořádal Dobrý web konferenci zaměřenou na PPC reklamu. Přednášeli zde nejen odborníci z oblasti PPC, ale také zástupci velkých firem, které formou PPC inzerují. Přečtěte si podrobné informace o konferenci nebo se podívejte na fotogalerii.

    O Dobrém webu

    Google Analytics Certified Partner

    Dobrý web je Google Analytics Certified Partner, což je známkou vysoké kvality služeb v oblasti webové analytiky. Partnery jsme se stali díky nabízeným službám a výsledkům odvedené práce:

    Partner konference

    Omniture

    Mediální partneři

    Marketing & Media Profit.cz CIO Business World.cz Google Česká republika

    Internet Info s.r.o.Dobrý web, Váš pomocník pro úspěch na Internetu
    Copyright © 2003 - 2008 Internet Info, s.r.o., všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.