Program konference

Od Do Program
12:3013:00 Registrace účastníků
13:0013:10 Zahájení konference
13:1013:40

Reklama v obsahové síti mění chování spotřebitelů

PPC reklama stále častěji představuje inzerci i v obsahové síti, nejen ve vyhledávání. Co říkají světoví mediální stratégové a proč radí firmám investovat o 50 % víc prostředků do obsahové sítě a příbuzných aktivit?

Ján Šifra Ján Šifra
marketing and communication manager
Etarget

Josef Kovář Josef Kovář
country manager — Česká republika
Etarget

13:4014:05

Nejčastější chyby zadavatelů PPC reklamy

Jakých chyb se vyvarovat při zadávání PPC reklamní kampaně a proč. Co vám může PPC přinést a co od PPC očekávat nelze.

Jiří Chomát Jiří Chomát
manažer PPC systému Sklik
Sklik.cz

14:0514:30

Nejčastější fámy o Seznam fulltextu

Nastavování a změny vah, spojení Seznam fulltextu a Seznam katalogu a další informace z pod pokličky vyhledávače.

Štěpán Škrob Štěpán Škrob
manažer fulltextu
Seznam.cz

14:3014:50 Coffee Break
14:5015:15

Potenciál affiliate marketingu a jeho význam pro online prodeje

Jak ho využít a naopak na co si dát pozor.

Věra Buchtová Věra Buchtová
obchodní ředitelka pro prodej letenek
Královna.cz

15:1515:45

E-mail marketing

Představení výhod e-mailingu a ukázka konceptu e-mail marketingové strategie pro vybranou českou společnost. Case study se zaměří na možnosti e-mailingových nástrojů a jejich praktické využití v malých a středních firmách.

Vladislav Bureš,
specialista na direct marketing a copywriting
Proximity

15:4516:10

Rozdíly měření efektivity display a výkonové online reklamy

Základní pojmy brandové reklamy a jejich aplikace na internetu. Jak naplánovat efektivní display kampaň a jaké jsou nejefektivnější brandové formáty českého internetu?

Jan Suda Jan Suda
online media director
Universal McCann

16:1016:30 Coffee Break
16:3016:50

Grafika pro úspěšný web

Ačkoliv se grafika velkou měrou podílí na úspěchu webu, bývá provozovatelem často podceňována. Proč se vyplatí věnovat jí patřičnou pozornost?

Michal Horák Michal Horák
ředitel společnosti
PeckaDesign

16:5017:10

Zážitkové weby – případové studie

Příběhy značky na internetu.

Marek Prchal a Lukáš Plíhal Marek Prchal
Art director
Ilikethis.cz

Marek Prchal a Lukáš Plíhal Lukáš Plíhal
Art Director
Ilikethis.cz

17:10 Networking

Moderátor konference: Martin Kopta

O Dobrém webu

Google Adwords Qualified Company

Dobrý web se stal prvním českým subjektem, který v programu Kvalifikovaný reklamní profesionál Google získal titul Google AdWords Qualified Company a je oprávněný používat logo Qualified Company.

Generální partner konference

Seznam.cz

Partneři konference

Mediální partneři

M&M Časopis Profit Lupa.cz

Internet Info s.r.o.Dobrý web, Váš pomocník pro úspěch na Internetu
Copyright © 2003 - 2008 Internet Info, s.r.o., všechna práva vyhrazena. Powered by Linux.